Klubmesterskab 2017

Så var vi til Venskabsstævne i Sorø lørdag d. 29 juli.  – Det var konkurrence i hold – max 8 deltager pr hold, hvor de 4 bedste deltageres løb talte til resultatet. Vi havde fået samlet 3 hold med 7 og 8 deltagere pr hold –

Det var så flot med den store tilslutning, det er jo stadig ferietid. Sorø havde også fået samlet 3 hold med 7 deltagere pr hold.

Vejret var bestemt heller ikke med os – regn næsten hele dagen – først da vi kom til ”for sjov klassen” holdt regnen op og solen kom frem. Men det er nogle seje og udholdende kursister vi har i klubben, så de trodsede regnen og løb rigtigt godt.  For flere var det deres første stævne på udebane, men alle klarede det så flot. Der skulle løbes både en agility og en spring bane, som også var første gang for flere deltagere. Trods regnen blev der hygget og snakket på kryds og tværs – man fik mødt en masse nye hunde mennesker og løbet nogle anderledes og sjove baner. ”For sjov banen” var en tunnelkuller-bane og her løb det lidt for ” meget rundt” for nogle deltagere, eller også var de bare trætte i hvert fald blev en del disket, men det er jo kun for sjov.

Bestemt en rigtig hyggelig og god dag.

– Vi fik da også præmier med hjem!  - Fine præmier.

I agility fik hold 2 en første plads og hold 1 en anden plads. Sorø hold 3 blev nr. 3.

I spring blev vort hold 2 en anden plads mens Sorø 1 og Sorø 2 løb med 1. og 3. pladserne.

VORES HOLD

RAF 1